tirsdag 15. april 2014

Balansekunst inne på topp 20 lista



Bok365.no har laget en liten sak om at Balansekunst er inne på topp 20 lista. Balansekunst er en av mine favorittbøker gjennom tidene - og jeg har skrevet om boka mange ganger, fremsnakket den - rett og slett. Og når boka er så god som den er, og det fremdeles finnes leseglade mennesker der ute i det store verden som ikke har lest denne praktfulle boka ser jeg ingen grunn til å slutte med fremsnakkingen. Så her er noen av bloggpostene som handler om en av verdens beste bøker:

Verdens bokdag - 2009
Om Balansekunst - 2010
Indiaturen - 2012
Midtsidepike - om bloggen min 2012
Bokbloggernes beste bøker - 2013

4 kommentarer:

  1. Og denne har jeg ikke hørt om. Må sjekke ut denne! God påske! :-)
    KarinB.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel overstått påske til deg! Og klart du må lese denne - det er jo gullboka :-)

      Slett
  2. Dette er en av mine favorittbøker også! 11 år siden jeg leste den, og snart på tide å lese den på nytt!

    Interessant innlegg for øvrig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk, og det høres ut som om det er på tide å lese den på nytt - enig med deg i det.

      Slett