Victoria Durnak : Så Berlin - Flammesingel, 30 sider


En ny merkelig liten singel fra Flamme...

Denne gangen er det Victoria Durnak som skriver (nært opp til eget liv vil jeg anta.) Hovedpersonen Vic har planlagt en tur til Belin, men så kommer asken og planer må legges om. Imens tenkes det om gammelt vennskap og nye erfaringer med gammelt vennskap legges til. En fin liten bok, og blant de bedre jeg har lest i singelklubben. Denne skal nå legges i en konvolutt og sendes til Berlin og da kan min gode venninne Maria kose seg med den.

Kommentarer

  1. Denne har jeg hatt lyst til å lese en stund. Fordi... jeg fikk Durnaks 'Stockholm sier' til jul og den likte jeg veldig godt. Så godt at den har fått lov til å bli stående i bokhylla mi.

    SvarSlett
  2. Jeg har sett at det er flere som er begeistret for Durnak - bra for henne!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar