To blogger

Jeg står i et lite dilemma. Har min egen blogg der jeg skriver bokanmeldelser både for Altaposten og meg selv. I tillegg har vi en blogg på biblioteket mitt. Det er jeg som leser flest bøker av oss som arbeider der, altså er det jeg som skriver flest innlegg på bloggen vår. Problemet blir når jeg skal skrive om bøker jeg allerde har skrevet om i min private blogg. Jeg har vekslet mellom å skrive nye innlegg i jobb-bloggen, og med å kopiere privatblogg-innleggene, og begge løsningene har sine positive og negative sider. Men jeg har nå bestemt meg for å skrive et innlegg, og så legger jeg det ut på begge bloggene - det er sikkert ulike lesere på bloggene? Men nå vet ihvertfall noen av dere hvorfor Leselystenbloggen noen ganger har de samme blogginnleggene som blir postet på denne bloggen.

Kommentarer

  1. Hei!
    Post dobbelt opp. Jeg leser bare denne bloggen og jeg vil ha med ALT du skriver.

    SvarSlett
  2. Du er nå en stor inspirator! Takk knirk, får gjøre det!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar