Finfin hjemmeside fra vårt naboland

Ikke Russland, ikke Finland, men Sverige, var nabolandet jeg tenkte på. Og den finfine siden er Nobelgrottan. Kom over siden på facebook, og der er det bare å lete under nobelgrottan så finner du også den. Det er Katarinda D. som er ansvarlig for siden, og hun inviterer alle bokbloggere som har skrevet om nobelprisvinnere til å legge en lenke til facebooksiden hennes. I tillegg legger hun lenken inn under forfatteren på hjemmesiden. Jeg heiv meg rundt og sende lenken fra mitt Hemingwayinnlegg som jeg skrev i november 2010, og slik ser det ut på nobelgrottan.se.

Så har du lyst til å dele er du herved oppfordret!

Dette bildet tok jeg på Sorrisniva Igloo Hotel i dag - kommer sterkere tilbake med flere bilder i neste blogginnlegg - temaet for isfigurene 2013 er nemlig norsk litteratur. Noen som kjenner igjen denne mannen?

Kommentarer