Dagens beste kommentar!

Jeg bruker denne lørdagen  til småpjusk på kjøkkenet, selvfølgelig med en god lydbok som garnityr. Eller god.....trur det må være det første lydbokoppdraget min store lydbokhelt Duc Mai-The har utført, for det er så ubeskrivelig dårlig. 
To uker har jeg brukt på å komme så langt som halvveis i CD 2,  og greit nok at jeg har det travelt for tia, men dette er nok ny rekord i unnaluring. Men merk dere følgende: Ingenting negativt hadde jeg sagt om lydboka, og plutselig hører jeg fra stua: Fy faen det høres ut som om det er et herorinvrak som leser. Han der kunne jo fått seg jobb i to trøtte typer. 
Det verste er at han i stua har rett, merkelig at dette har fått passere. Samtidig så ser jeg jo at det har vært en utrolig utvikling på 6 år. Kommer tilbake med mer om boka når jeg har hørt den ferdig. Og hvilken bok - nei det sier jeg ikke, den som venter får se!

Kommentarer

  1. - og da går jeg ut ifra at det ikke er Hvite Niggere det er snakk om? -)

    SvarSlett
  2. Ingalill: Det var også en god kommentar :-) - nei, det er ikke hvite niggere!

    Anita: Ja, ikke sant :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar