Priser både her og der :-)

Jeg ser på de bloggene jeg følger at vi er populære! Det ramler inn awarder både her og der, og jammen har ikke jeg fått tre! Fra Bokdama,  Rose-Marie og fra Liv. Det er veldig hyggelig å bli satt pris på, men jeg kommer ikke til å fremheve noen spesielle bloggere for å føre stafettpinnen videre, for jeg liker så mange; - se på oversikten over blogger jeg følger så ser du bare gode blogger! De som oppdaterer oftere enn en gang i uken blir selvfølgelig mest lest, men jeg leser alle, og kommenterer så ofte jeg har tid. Jeg sier tusen takk til de som ga award til meg, og kommer tilbake med tre favorittforfattere.

Kommentarer

  1. Gratulerer med prisene, Solgunn :)

    Ha en fantastisk flott onsdag!

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha - ønsker deg også en fantastisk dag!

    SvarSlett
  3. SÅ hyggelig! Gratulerer og nyt kvelden med herlig lesning:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar