tirsdag 26. mai 2015

Litteraturfestival på Lillehammer 2015


I morgen starter årets litteraturfestival - for meg! Jeg har fått med meg at den egentlig startet i dag, så på tv at en viss prinsesse fikk oppmerksomhet og godt er det, men jeg kommer meg altså ikke dit før i morgen. Jeg gleder meg til å treffe masse kjentfolk, kritikervenner, bloggevenner, bibliotekarvenner, studievenner og ellers det som måtte dukke opp av nye vennskap. Ingalill og jeg har bestemt oss for å blogge HVER DAG, så her er det bare å glede seg, og som en liten oppvarming til det, presenterer jeg herved rapport fra de to siste festivalene.

Min rapport fra Lillehammer 2014 

Min rapport fra Lillehammer 2013

2 kommentarer:

  1. Hver dag? Nesten så jeg avlyser av ren prestasjonsangst...
    (Jeg pakker i vill fart, i den største kofferten, spiller ingen rolle nå som vi ikke skal opp raddisonbakken -)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var du som sa hver dag syns jeg å huske og nå venter jeg spent på ditt bidrag.

      Slett