Poesislam og kjærlighet

Poesislam har feiret 10 års jubileum! Hurra! Hurra! Hurra!

Fredag 29. mai 2015 var jeg på jubileumshowet til Foreningen !Les der det ble markert at det var 10 år siden den første norgesmesteren i Poesislam ble kåret. Alle norgesmestrene var med på feiringen og alle bidro med liv og lyst. Taro Vestrø Cooper har vunnet to ganger, og han var en begeistret og strålende konfransier. Jeg fikk lyst til å sjekke ut litt mer om Taro og kom over denne fine artikkelen på fabelaktigformidling.no. Les!!!!!

De som deltok i går, foruten Taro var: Sarah Ramin Osmundsen, Ron Røstad, Therese Bakkevold, Lars O. Haugen, Lars Tønnesen (Atlars) og Torgeir Rebolledo Pedersen.

Vet du ikke hva slampoesi er kan du se på dette fine eksemplet: 

Kommentarer

  1. Jeg og min kjære, har nå sett, alt som ligger av Taro på youtube.
    Etterhvert skal vi også se alle andre. Du vet det er godt, når du blir besatt etter å fortelle det til alle, samtidig som du skjemmes og sørger dypt over alle årene disse menneskene har reist rundt på opplesninger/slams - uten at jeg har visst om det.???

    SvarSlett

Legg inn en kommentar