Noen småintime detaljer sånn helt på tampen!

Kommentarer

  1. Treningstipset fikk meg til å le så høyt at min far, som befant seg i et annet rom, lurte på hva jeg lo av. ;)

    SvarSlett
  2. Hei Elin! Da regner jeg med at du er kommet deg hjem, og du har jo aner en plass der man kan se solen på denne årstiden! Håper du koser deg masse!!!

    SvarSlett
  3. Hjem og hjem, fru Blom. ;) Jeg har i hvert fall kommet meg til min far. Foreldrene mine er strengt tatt ikke hjem, siden ingen av dem bor på steder jeg selv noen sinne har bodd. ;)

    Men, ja, her skinner sola. Veldig deilig!

    SvarSlett
  4. Veldig morsomt med disse statusoppdateringene! Det putter deg selv litt i perspektiv på hvor du har vært mentalt i det siste året. Det virker som om at du har vært med godt mot og POWER:)

    Godt nyttår Solgunn!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar