Noen som husker Majka, jenta fra verdensrommet?

Kommentarer

  1. Jeg husker!! Og jeg syntes det var veldig spennende og helt utrolig at hun kunne fly i luften...nå synes jeg ikke det er så veldig imponerende de filmtriksene de har brukt! :-)

    Ha en fin søndag - Gro :-)

    SvarSlett
  2. I do, I do - jeg var blodfan,

    (og forelsket i gutten med gullbuskene med minicrush på Ante.)

    SvarSlett
  3. Å, Majka! Jeg var superfascinert - og litt overbevist om at jeg kanskje var ei jente fra verdensrommet selv. Jeg brukte å nistirre på naboen og spørre om øynene mine lyste og hoppe ned fra dukkehustaket iført røde støvler i et forsøk på å fly. *fnise*

    SvarSlett
  4. Ja jøss! Husker det var kjempespennende og at vi lekte Majka i skolegården.

    Og selv syntes jeg det var litt stas å ha neste samme navn som Majka. ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar