Lettlest for alle
En sønn føler at ansvaret for moren tynger. De var en gang fire. Mor, far og to barn. Nå er faren død, broren er i Amerika (eller død), og moren bor alene. Den flinke sønnen kommer på besøk, ser etter tegn til at han må ta større ansvar. Drikker hun? Ser hun ikke flekkene? Er hun begynt å tulle?
Fint språk, drivende fortelling og en god lettlest bok for alle!
En sønn føler at ansvaret for moren tynger. De var en gang fire. Mor, far og to barn. Nå er faren død, broren er i Amerika (eller død), og moren bor alene. Den flinke sønnen kommer på besøk, ser etter tegn til at han må ta større ansvar. Drikker hun? Ser hun ikke flekkene? Er hun begynt å tulle?
Fint språk, drivende fortelling og en god lettlest bok for alle!
Kommentarer
Legg inn en kommentar